Wat leuk dat je interesse hebt in één van onze bestemmingen. Graag nemen we telefonisch contact met je op om jouw wensen te bespreken.
Op deze manier kunnen we een mooie offerte voor je opstellen.

Particuliere aanvragen nemen wij niet in behandeling.

Veelgestelde vragen

Jazeker! Hiervoor kan je ons offerteformulier invullen of telefonisch contact opnemen. Jullie ontvangen het reisvoorstel van ons nadat wij jullie wensen en ideeën besproken hebben.
Wij rekenen eenmalig € 35,- administratiekosten per groep.
Ja. Wij brengen een borg in rekening van € 50,- per persoon met een totaal van maximaal € 2500,-.
Ja, na de boeking vragen wij een aanbetaling van 25% van de reissom (met een minimum van €150,- per reiziger) op basis van het minimum vereist aantal personen. 
Kan je niet meer op reis? Dan kunnen wij voor jou een annuleringskostennota opstellen. Deze kan je dan eventueel bij je verzekeringsmaatschappij indienen om zodoende de gemaakte reiskosten te claimen. 
Na aanvraag ontvang je binnen 3 weken deze annuleringskostennota van onze administratie. Wens je de nota sneller te ontvangen dan kan je hiervoor een spoed aanvraag doen. Je ontvangt de annuleringskostennota dan binnen 3 werkdagen van onze administratie. Kosten voor deze spoedaanvragen bedragen eenmalig €30,-.
In overleg is het mogelijk om een bagageruimte te organiseren zodat je bij vroege aankomst/laat vertrek je bagage kunt stallen. Neem hiervoor graag contact met ons op.
Het is niet mogelijk om een (deel van) de boeking kosteloos te annuleren. Graag verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.
Bij de meeste accommodaties dien je om 10.00 of 11.00 uur uit te checken. Vergeet niet jullie kamersleutels in te leveren. 
Nadat jullie de reis bevestigd hebben, gaan wij het gewenste arrangement inboeken. Pas wanneer jullie de boekingsbevestiging hebben ontvangen is jullie boeking definitief.
Na het invullen van de borggegevens via ons systeem of email streven wij ernaar om binnen 15 werkdagen na thuiskomst de borg te restitueren. Indien er schade is gemaakt tijdens de reis kan dit langer duren. In dat geval dienen wij te wachten op een specificatie van de kosten van de schade.
img-2076-1

Kan ik helpen?